maandag 28 april 2014

Hallo beste blogmensen,

Eens zien... Ik begin maar met P-day van vorige week. We gingen een American football heen en weer gooien in een park. Maar blijkbaar vonden ze dat niet zo chill daar :/ En er was een heel groot ''No ball games'' bord dat we blijkbaar over het hoofd gezien hadden. Mja, was wel gezellig.

We hadden daarna een gezinsavond bij iemand thuis met een paar mensen. Was heel gezellig. De mevrouw die het altijd organizeert maakt altijd een hele goeie maaltijd en propt ons helemaal vol, dat was goei voer. We hadden een roast dinner met steak en lamsvlees. Ik heb volgens mij nog nooit eerder lam gegeten, maar het was heel lekker :|

Goed, wat verder... Ehm Ohja.. Elder Norman's verjaardag heeeuujjj...
Hij's nu 21 jaar jong! We hadden die dag een Zone-meeting en daar hebben we fijn voor hem gezongen :P
Die dag gingen we naar een pizzarestaurant met de familie S******* want Br. S******* was toevallig ook op die dag jarig. Dus ja heujjj feest!
Daarna maakten we cupcakes bij Elder Norman's eerste bekeerling. Iemand die hij onderwees toen hij hier vorig jaar zat.

Goed... wat verder... We bezochten de familie W****. Dat was mooie ding... Want Br. W**** is geen lid, maar Sis. W**** wel. En we hadden een hele goede les met hem. Hij had problemen met Joseph Smith, want hij heeft veel zooi op internet opgezocht, maar ik heb wat onderzoek gedaan en nu kan ik zijn vragen beantwoorden :). Nu alleen nog een afspraak maken.
Sis. W**** is heel cool. Ze houdt van patronen in de schriften. Zoals dat na elke 5e generatie er een oorlog komt, en dat is zo waar. En dat er altijd 7 jaar van overvloed is gevold door 7 jaar hongersnood. En dat geldt ook voor financiƫle crisissen. Best cool allemaal. Het gaat niet zo goed met haar gezondheid, dus we gaven haar een zegen.

Verder bezochten we de B*****. Zij zijn heel cool :) Bijna alle leden hier zijn heel cool xD
Br. B**** was de vorige gemeentepresident hier in de gemeente en zijn zoontje vindt Elder Norman helemaal geweldig. Ik heb nog even een beetje voetbal met hem gespeeld in de achtertuin, vond hij helemaal geweldig.

Oh ja, verder nog de familie J****** gezien. Die familie is heel grappig. Drie dochters. Het is een part-member family. De man is geen lid... Die drie dochters zijn heel hyper, en dat is best grappig :P Wel lastig voor de ouders, maar die zijn eraan gewend.

Mja... in ieder geval, ik ben ervan tussen... Sorry voor kort bericht deze keer, maar volgende week heb ik meer, beloofd!

DOEI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten