donderdag 23 oktober 2014














Hallo geliefde bloglezers :)

Ik zal eens vertellen wat ik deze week heb meegemaakt. Behalve het aanschouwen van het prachtige landschap heb ik ook wat leuke ervaringen gehad :)

Als ik ze kan herinneren...

Nja... iig, groot nieuws... Ik word overgeplaatst! Mijn nieuwe companion heet Elder Greaves. Ik ken hem al, want toen ik in Stafford zat, zat hij ook in Stafford, maar hij was niet mijn companion... Er waren 2 companionships.

Mja, hij wordt dus mijn nieuwe companion.

Eens zien...
We zagen een inactieve mevrouw. Zij is heel aardig. Ze heeft moeite met naar de kerk te komen, want ze moet constant op haar kleinzoontje passen en ze heeft een hond die ze niet achter kan laten... Maar wij gaan haar helpen die moeilijkheden te overkomen :)

We ontmoetten iemand uit Liverpool. Hij was echt een van de aardigste mensen die ik ooit heb ontmoet! We hadden het over het zendeling zijn en wat geloofdingen en levensfilosofieƫn en dingen en het was leuk :) Toen kwam zijn vrouw en zij wilde een beetje het gesprek beƫindigen :| Maar we bleven toch wel nog even aan de praat, en gaven hem een boek van Mormon :) Hij nam het graag aan en beloofde ons het te lezen :)

Eens, zien wat nog meer...
We hebben gedag gezegd tegen de onderzoekers familie... Ik ben de naam vergeten die ik ze gegeven heb voor mijn blog... Mja... Dat was heel leuk :)
Ik had mijn gitaar meegenomen en we hadden mooie liedjes gespeeld en gezongen enzo. Voordat we vertrokken zongen we de lofzang ''God be with you till we meet again''
Dat was heel mooi, de moeder van de familie moest huilen...
Mja... iig, mijn excuses, maar tijd is zeer kort en ik moet alweer afsluiten :(
Volgende blogbericht wordt langer, ik beloof doei xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten