vrijdag 23 mei 2014

Hallo iedereen :)

Ik heb deze week weer een week gehad en ik zal mijn wekelijkse bezigheden eens goed in mijn wekelijkse blog vermelden.

Eens zien, het begon allemaal deze morgen in mijn melkherberg...
Ik bedoel vorige week in onze flat, want we hadden P-day! :D
Mja, niet zo heel veel bijzondere P-day dingetjes gedaan... Die avond gingen we langs bij de W**** familie... Want meneer W**** zou Enos lezen en wij zouden langs gaan komen en eens zien of hij zich aan zijn belofte had gehouden. Hij had zich niet aan zijn belofte gehouden :/
Dus nu staat de belofte opnieuw voor... Morgen... Dus ja, we zullen eens zien hoe dat is gegaan.

Dinsdag hadden we een district meeting. Dat was wel cewl :)
Het ging voornamelijk over onze transfer scripture (Jacob 1:19).
Dat vers heeft het over dat het onze verantwoordelijkheid is om mensen over het evangelie te vertellen zodat hun bloed van hun zonden niet op onze kleren komen zodat we vlekkeloos voor God kunnen staan.
Nu moet je dat niet te letterlijk nemen :P
Maar het berekent dus dat ik verantwoordelijk ben voor de dingen die andere mensen fout doen omdat ik ze niet over het evangelie had verteld terwijl ik daar de kans voor had en de andere persoon het aangenomen zou hebben... Best heftig als je daar over nadenkt. Dus onze District Leader gaf een analogie over dat als we niet met iemand praten dat we ons moeten voorstellen dat die persoon een rode kwast heeft en een streep verft op ons shirt, en aan het eind van de dag moeten we dan kijken hoe rood onze shirts zijn.
Heavy stuff.... :O
Mja, wel een goeie analogie, vind ik.

Ehm... Woensdag hebben de zowat de hele dag met mensen geprobeerd te praten, maar niemand wilde luisteren, dus gingen we terug fietsen om wat te kanen, maar toen riep een man ons van de andere kant van de weg en wilde met ons praten. Hij is een hele grote donkergekleurde Ier. Maar hij is erg geïnteresseerd in ons geloof, dus we hebben aankomende woensdag een afspraak met hem :) Nicceeeee

Dus ja... verder is er niet zoveel speciaals gebeurd...

Nou ja, gisteren wel..
Na de kerkdienst gingen we chillen en pizza eten bij een lid. Het was heeeeeeeel mooi weer, dus we zaten buiten. We speelden een spelletje dat je de naam van een beroemd persoon op je voorhoofd geplakt hebt en je moet raden wie je bent door vragen te stellen en zo... Je kent het wel.
Nou ja, uiteindelijk waren de pizza's klaar en mijn companion Elder T*** stond op om de pizza over te pakken. Maar toen hij een stap zette struikelde hij en viel op de grond.... Nou, normaal gesproken zou dat niet zo erg zijn, maar een belangrijk detail dat ik nog niet verteld heb, is dat C*******'s moeder (we waren bij C*******) de tuin aan het schoonmaken was met een hoge drukspuit. Dus Elder T*** viel mijn zijn schone witte overhemd in de natte moddersmurrie :D
Haha
Mja, goed verhaal
Ik ga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten