maandag 4 augustus 2014





Goedendag allemaal,

Ik ga het deze week heel erg kort houden, want er is vrijwel niks gebeurd deze week. :/

We hebben deze week bijna alleen deurtjes geklopt met erg weinig succes.
We hebben wat aardige mensen ontmoet, maar ze waren niet erg geïnteresseerd.
We kwamen wel een mevrouw tegen in Welshpool die al vrij gelovig was en ze vond het erg jammer dat haar kinderen en kleinkinderen niet geloven, dus boden we aan haar te helpen om haar kinderen en kleinkinderen tot God te brengen en dat vond ze wel cool :) Dus daar kunnen we wel een keer bij terugkomen. Ze was ook vrij enthousiast over het boek van Mormon. Mooie ding :)

Goei, verder zijn we naar een dorpje gegaan genaamd Llandrindod. Maar daar was verder ook weinig interesse. We kwamen een jongeman tegen die wel geïnteresseerd was, ook al waren beide zijn ouders wetenschappers en geloven niet in God en zo. Toch dacht hij dat het wel interessant zou zijn om er meer over te weten. :) Dus hij zei dat we terug konden komen :)..... In November.... :/ Dusja, dat schiet lekker op...
Verder kwamen we daar een man tegen die we al kenden, want we hadden al een keer met hem gepraat. Hij had een familie BBQ en bood ons een hotdog aan :D Maar toen hij er eentje aan ons wilde geven waren ze op :(
Mja, was wel goed bedoeld van hem :P

Ehm...We hebben onze goeie onderzoekerts niet gezien deze week, want ze hebben het allemaal veel te druk met druk zijn... Dus ja, volgende week beter :P
Zondag hadden we een goede dienst in de kerk, er was een meisje dat had beloofd om naar de kerk te komen met een paar van haar vrienden, maar ze kwam niet opdagen. (Niet de eerste keer dat ze dat deed). Ik denk dat ik haar beledigd had en dat ze daarom niet kwam :/ Engelse mensen voelen zich echt heel makkelijk beledigd...
Ze was even met iemand anders aan het praten en terwijl ze even weg was was er iemand anders die mij aansprak en toen werd ze boos omdat ik haar ''geditched'' had en toen liep ze weg...

Ach ja... Mja... Dat is alles wat ik te melden heb over deze week :/
Oh ja wacht... We hebben nu eindelijk fietsen tot onze beschikking :P
We hadden ze al lang, maar eentje had een lekke band, dus besloot ik die maar te gaan repareren.
Ik had dus wat spul nodig van de fietsenwinkel. Dus daar ging ik heen en kocht wat spul, en toen eenmaal terug aangekomen in de flat kwam ik erachter dat ik nog iets nodig had, dus wij weer teruglopen naar de fietsenwinkel en dat ding kopen. Toen wilde ik mijn betaalkaart uit mijn portemonnee halen, en mijn creditcard zat er niet in.... Dus ik schrok me te pletter, want dat is best wel vervelend als je die kwijtraakt. Maar toen zag ik em op de toonbank liggen... Blijkbaar had ik em de eerste keer laten liggen.
Dus ja, ik had dus echt ontzettend veel mazzel dat ik weer terug moest :)

Mja, goei verhaal ik doe em deruit.
Hopelijk heb ik volgende week meer te melden doei :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten