woensdag 30 juli 2014





Heej blog :)

Ik heb deze week weer eens een week gehad en ik ga er van alles over vertellen :)

We hadden exchanges, en ik zat dus 48 uur in Shrewsbury met Elder J******. Dat was leuk :) De leden daar zijn cewl en ze hebben hele goede onderzoekerts. Shrewsbury is ook echt een prachtige stad, maar ik heb er geen foto's van genomen x(
Mja... Ik en Elder J****** vonden een meneer die wel geïnteresseerd was. Hij was erg goed in jongleren op een eenwieler :P Dus we hadden het over talenten en hoe veel mensen talent niet herkennen of er niet van opkijken. Ik liet hem wat salto's zien en hij was erg onder de indruk :) Hij bracht toen geloofdingen op en dus begonnen we over het evangelie en zo te praten. Hij is heel nederig en wilde graag betalen voor een boek van Mormon :P Maar we namen geen geld aan, uiteraard.

Eens zien... Vrijdag kan ik me niet zo veel meer van herinneren.
Ohja... We zouden gaan voetballen met wat jongens, maar ze hadden het op het laatste moment afgezegd. Maar toen vonden we een andere groep die wilde voetballen, dus speelden we maar met hen :)
Naderhand waren ze moe (want ze hadden de hele dag al voetbal gespeeld) En gingen ze lekker zitten en begonnen ze allemaal vragen te stellen. Dat ging allemaal best goed. Toen hebben we ze over de herstelling verteld en een hoop van die jongens waren erg onder de indruk :) Ik ben er vrij zeker van dat ze de Geest voelden toen ik het eerste visioen vertelde.

Goed de volgende dag was alweer zaterdag. Ik heb lang uitgekeken naar die dag. Ik ging namelijk mijn oude gebied bezoeken; Birkenhead. Want... Herinneren jullie geliefde bloglezers mijn onderzoeksterin S*****-L** nog? De Zuid-Afrikaanse prinses? Zij had allemaal moeilijkheden met vriendjes en zo... En ik had haar dochter gedoopt. Nou... zij werd afgelopen zaterdag EINDELIJK gedoopt :D :D :D Dus daar ging ik heen :)  Een van mijn favoriete onderzoeksters die ik had in Birkenhead (C*****) kwam ook naar de doopdienst :) Dus dat was superchill :) Het was heel fijn om alle leden daar weer te zien :)
Na de doopdienst hadden we een grote maaltijd bij S*****-L** thuis, met 6 zendelingen! Ik zag mijn oude companion Elder P******* ook weer terug :) 



Gisteren kerk en bezochten we de N***** familie... Broeder en zuster N***** zijn kort geleden geroepen als gemeentezendelingen (dat is geen full-time zendeling zoals ik ben) Zij wilden wat hulp met hoe ze het evangelie konden delen. Dus daar hielpen we ze mee :)

Dat was een kort blogbericht, maar ik ben wel heel blij :) Want S******-L** is eindelijk gedoopt :)

DOEI :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten