maandag 10 maart 2014

sup,

Het was een gekke week deze week.
Maandag had ik P-DAYYYYY :D
Maar niks bijzonders gedaan :/
TOTdat we Family Home Evening hadden met mensen hier in de wijk.
Ik en Elder P******* moesten de les geven. En we deden een boek van Mormon quiz en kerkdingen uitbeelden en pictionairy. Dat soort spelletjes... Ik had alleen wel een beetje het gevoel dat ik de vragen een beetje te lastig had gemaakt... oeps

Dinsdag zagen we M***. Hij is een Evangelical Christian. Blijkbaar zijn dat van die happy days mensen, dat is best cool :)
Zijn vrouw was er niet bij, maar zijn vriend, I****, was er wel bij :) Dus dat is nog een extra onderzoekert :)
M*** is super chill. Hij protesteerde tegen niks van wat wij geloven en wil graag het Boek van Mormon lezen :)

Woensdag is er niet zo veel gebeurd....
OH JA, er is wel iets gebeurd...
Dus... Elder P*******'s oor deed raar... Dus hij moest naar de dokter... Dat was een heel gedoe om daar te geraken, mja...
Wij moesten een bus naar onze eetafspraak die avond vatten, maar we hadden de verkeerde bus... We dachten dat de de juiste hadden...... Deze ging rond bijna heel de Wirral en kwam weer terug aan bij het beginpunt...
Dus ik en Elder P******* flipten een beetje... Toen vroeg een meisje dat voor ons zat waar we heen gingen... wij zeiden van: ja, daar en daar gaan wij heen, en ze zei: oh, daar gaat de bus nu wel langs... Dus wij waren blij... Toen vroeg ze of we Amerikaans waren, zoals iedereen vraagt eigenlijk :P
Toen begonnen we een heel gesprek en ze vroeg waarom we in Engeland zijn. Wij uitleggen dat we zendelingen zijn en zo, en ze was heel geïnteresseerd. En we hadden het over Joseph Smith en lieten haar het Boek van Mormon zien. Alles ging helemaal goed... TOTDAT een of andere mevrouw in de bus opstond en begon te schreeuwen dat ze het boek niet moest aannemen en dat ze niet naar ons moest luisteren. En dat meisje zei van: nee nee, ik vroeg hun wat, ik was gewoon geïnteresseerd... Maar vanaf dat moment was het heel awkward, en ze stapte de bus uit na een paar haltes en we hadden geen afspraak of iets... MEHHH dus ik was pittig boos op die mevrouw... Blijkbaar was ze dronken... Dronken mensen verpesten alles... Mja, we blijven bidden om een gelegenheid om haar opnieuw ergens tegen te komen...

Donderdag wekelijkse planning enzo...
We bezochten S******-L** en K-L**. Het gaat heel goed met ze :) Ze zijn helemaal klaar om gedoopt te worden :)
Tenminste... Dat dachten we!!
Want afgelopen zaterdag kwam er opeens een man bij kijken.... Hij heet T***** en hij date S******-L**. En hij wil samenwonen en alles... Maar dat gaat niet, want dan kan S******-L** niet gedoopt worden :(
Dus dat legden we uit enzo... En ze zei,  oké... dinsdag is hij de deur uit...
Gisteren waren S******-L** en K-L** in de kerk en we bezochten ze weer... T***** was er weer bij... Deze keer onderwezen we hem de herstelling en hij wil gedoopt worden :) Zijn datum is 19 April.
Maar... Nu wil S******-L** haar doop uitstellen om T***** langer in haar huis te houden... Nou ja, ze zegt dat ze het wil uitstellen omdat ze nu midden in een echtscheiding zit en de doop na de echtscheiding wil doen... Maar het is overduidelijk niet de hoofdreden... Dus ja, daar zitten we nu een beetje mee...
Maar goed, K-L** wordt nog steeds gedoopt op 22 maart, dus dat is mooi :) Zij is super cool.
Zij is linkshandig, net als ik... En ze had een rechtshandige gitaar en ze kon er niet op spelen, dus ik heb de snaren opzekop opnieuw erin gedaan en nu kan ze er wel op spelen, en ik ook :P Mooie ding :)

Mja, dat is alles voor deze week... Ik heb een aantal mooie foto's, want ik en Elder P******* gingen naar de kust in Moreton en hebben daar foto's genomen :)

DOEI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten