maandag 13 januari 2014



EEEEEEEEEN goedemiddag mensen.
Het is weer blogtijd.

Ik heb deze week lekker weinig bijzonders meegemaakt, dus ik ga jullie allemaal vervelen met saaie dingen :) Nee grap...

Dussss, afgelopen week waren er transfers... Voor mij betekende dat niet zo veel, maar voor de andere elders (Elder Yates en Elder Razanadahy) wel, want zij gingen allebei weg. Nu zitten Elder Hatch en Elder Rasmussen hier... Allebei zendelingen uit Utah. Blijkbaar hebben zij een auto gekregen van de zending... Ik was vorige week aan het vertellen hoe blij ik was dat we fietsen kregen... maar de andere Elders hebben een auto!
...

Mja... dat overleef ik wel, want fietsen is goed voor je... en als je een auto hebt, beweeg je niet meer zoveel.

De fietsen zijn superchill, want het kost ons een half uur om van de flat naar het kerkgebouw te gaan, en met de fiets duurt het 7 minuten... Bovendien is het heel leuk om heuvel af te gaan :)
In Nederland gebeurt dat namelijk niet zo veel, want Nederland is plat... Maar in Engeland zijn er overal heuvels en hoogteverschillen :)
Heuvelop gaan is wel verrekkes vermoeiend... Maar naar beneden gaan is heel leuk :)

Goed, maar wie hebben we allemaal bezocht deze week?
We gingen langs bij een familie voor voer, en ze hadden een niet-lid uitgenodigd. Dat was heel goed van ze :)
Het was een meisje dat Ketlin heet. Ze heeft al alle zendingslessen gehad in het verleden, maar ze kan niet gedoopt worden omdat haar familie het er niet mee eens is... Dat is wel jammer, maar misschien komt het er een keer van... ooit op een dag.

Verder hebben we nog een aantal eetafspraken gehad, maar niet echt onderzoekerslessen...
We hebben een aantal deuren geklopt... best wel veel, maar mensen waren niet echt geïnteresseerd.
Ik vind het echt heel grappig wat voor antwoorden mensen geven als je op hun deur klopt. Dingen al: ik kan nu niet praten, ik kom net uit de douche... Of ze zeggen: oh ik ben al lid van de 'Church of England'. Maar als ik daar iets over vraag hebben ze eigenlijk geen idee wat dat inhoudt. Mja, ze weten niet wat ze mislopen...
Verder geen nieuws over Samantha en Fox, we hebben een eetafspraak met ze vanavond, dus dat wordt leuk :) We hebben deze week voor ELKE dag (behalve aankomende zondag) een eetafspraak :D Ik hou van de leden hier, wat een bazen.

We hadden afgelopen zaterdag een lunchafspraak met een jong stel met 2 kinderen... dat was heel gezellig :P Hun kinderen zijn echt heel grappig. Hun jongste is 2 jaar, en mijn companion had haar gered, want ze was rond aan het kruipen en kwam met haar hoofd vast te zitten onder de bank, dus Elder Norman tilde met zijn bovennatuurlijke krachten de bank op om haar te redden (krachten niet echt bovennatuurlijk). Dus ja, spannend verhaal.
Oh, ik weet nog iets grappigs... Nja, mijn moeder vindt het waarschijnlijk minder grappig.
Terwijl we aan het fietsen waren, fietsten we van een heuvel af... Dus we gingen pittig snel... Maar hier zijn geen fietspaden, want fietspaden zijn te mainstream... Dus ja, ik kwam op een geparkeerde auto af, en ik kon niet uitwijken naar de weg, want er kwam een auto aan... Dus ging ik maar naar links de stoep op. Maar mijn achterband bleef haken op de stoeprand, dus dat was een beetje jammer... Toen kwam die band naar boven en slingerde mijn achterband. Mijn companion fietste ondertussen achter mij en hij dacht: ' yep, die is dood...' Maar nee! Ik hield mijn evenwicht en kreeg de fiets recht. :D Het is nog niet mijn tijd.

Mja... Ik doe em der uit
Houdoe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten