maandag 6 januari 2014

Haaaaaaaaaj lieve bloglezerts,

GELUKKIG NIEUWJAAR!!! :D Het is inmiddels tweeduizendveertien en ik heb heel mooi vuurwerk gezien :D
Waaaaant, vanaf het raam van mijn appartement kun je neerkijken op Liverpool. Dus ik zag al het vuurwerk in het centrum van Liverpool van bovenaf... En dat was awesome :D
Op 1 januari had ik vrij :) Ik krijg niet veel vrije dagen, dus daar was ik heel erg blij mee :) Die dag kon ik lekker films kijken en basketbal spelen met de andere zendelingen hier. Ik ben niet goed in basketbal... Maar dat is niet erg :P Was nog steeds erg gezellig.
 
We hebben Samantha en haar gezin bezocht. Ik hou van die familie :)
Ze had weer Pizza's gemaakt... En haar zoon, Fox, had koekjes gebakken... Dat waren echt ontzettend lekkere koekies :)
Samantha had ons gevraagd of wij haar de basislessen konden onderwijzen, omdat ze al best wel een lange tijd niet meer naar de kerk is geweest en ze herinnerde het allemaal niet meer zo goed... Dus dit zagen we als een kans om de hele familie te onderwijzen, dus dat deden we. 
We onderwezen de herstelling, de eerste les. En dat was een erg mooie, geestelijke ervaring. Ze stelden veel vragen en toonden veel interesse, zelfs Andy. We proberen stiekem heel hard om Andy in de kerk te krijgen, want dan kunnen Samantha en hij in de tempel verzegeld worden, en dat is chill. De geest was heel sterk aanwezig in die les, vooral toen ik het eerste visioen aanhaalde, dat is altijd mijn favoriete deel van de eerste les.
 
Die zondag gingen we dus fijn naar de kerk :) Samantha en Fox waren er allebei, dus dat maakte mij blij :) Na de kerkdienst hadden we koorrepetitie, ik weet niet of ik dit al verteld heb, maar alle zendelingen worden automatisch hier in het koor gestopt. Ik vind dat niet zo erg, maar mijn companion houdt niet zo van zingen :P Ik zing lekker de basstem in het koor. Bas zingen is leuk :)
 
Oh, bijna vergeten... Afgelopen zaterdag waren eeeerrrr..... TRANSFER CALLS! Je krijgt van iedereen binnen de Zone te horen waar ze naartoe gaan, wie hun nieuwe companion wordt, wat voor positie ze krijgen, en al die dingetjes...
Dus ik en Elder Norman blijven voor nog een transfer samen hier in Birkenhead... Yeey :D
Dat is mooi, want ik wil hier niet weg, en Elder Norman is chill. De andere twee zendelingen die in dit gebied zitten gaan allebei weg... Dat is wel jammer, want ik mag ze :| Mja de nieuwe Elders zullen vast ook wel chill zijn... Ik ken één van hen een beetje, zijn naam is Elder Rasmusen en hij speelt viool. Dat is pittig cool.
Dus verder... Aan het begin van deze transfer hadden we fietsen besteld, want dat kan ik gewoon. En afgelopen vrijdag zijn ze EINDELIJK aangekomen :D Eindelijk niet meer afhankelijk van de bussen hier :D. Fietsen in Engeland is echt heel anders dan fietsen in Nederland. In Nederland heb je fietspaden en alles, en Nederland is plat. In Engeland moet je een helm dragen... Want anders krijg je hoofdpijn. Hier zijn namelijk geen fietspaden, en het is niet plat. Dus je fietst constant op heuvels en van heuvels af. Op heuvels fietsen is echt verekkes vermoeiend... Maar omlaag gaan is keileuk :D
 
Ehm wat nog... Oh ja, gisteren... Dat was heel grappig... Wij gingen naar het huis van de bisschop, want we moesten hem iets vragen, maar we hadden geen afspraak... Zijn vrouw deed open en zei dat hij niet thuis was... Maar ze voelde zich heel schuldig dat ze ons zo in de regen moest laten... Dus stelde ze voor om ons uit te nodigen voor een eetafspraak voor aankomende woensdag SCORE!
Toen gingen we daar weg en begon het KEIHARD te regenen... Dus ik en Elder Norman schuilden bij een bushalte en keken op de ledenlijst om te kijken of er iemand dichtbij woonde die we konden bezoeken... We vonden iemand die heel dichtbij woonde, dus gingen we die mevrouw en haar gezin (haarzelf, man en 1 volwassen kind) bezoeken. Dus we kwamen daar aan... Alleen de zoon was thuis, en hij liet ons in en zei dat zijn ouders ieder moment thuis kunnen zijn. Was best raar, want hij reageerde op een manier alsof hij ons verwachtte... Mja, in ieder geval... zijn ouders kwamen thuis (Alleen de moeder is lid van de kerk, haar man en kind niet) en ze waren heel erg in de war... Ze vertelden ons dat de andere zendelingen, Elder Yates en Elder Razanadahy, om half 7 langs zouden komen... En wij keken op onze horloges... En het was half 7... Dat was ongemakkelijk... Oeps... Wisten wij veel. Mja, een paar minuten later kwamen de andere zendelingen eraan... En daar zaten we dan met z'n vieren... was wel heel gezellig :P
Maar goed... Ik doe em eruit
HOUDOE EN EEN GELUKKIG 2014!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten