dinsdag 31 december 2013


Hallo Bloglezers en bloglezerinneren,

Deze week was het kerstmis!!!!! :D
Ik ben helemaal blij :)
Op kerstavond was er een carolservice met liedjes zingen.
Ik en de andere 3 zendelingen zaten in het koor.
Ik zong bas :)
Bas zingen is leuk :)

Dus ja, dat klonk allemaal best wel goed :)

Daar die avond, waren Samantha, haar zoon Fox en haar man Andy aanwezig :D Dus ik was helemaal blij.
Voor mensen die nog niet weten wie dat zijn, Samantha is een mevrouw die inactief was en nu weer naar de kerk komt, Fox en Andy zijn geen lid.

Maar ze waren dus aanwezig op de carolservice, en dat was awesome :) Die avond hebben we trouwens heel veel cadeautjes gekregen van leden. Dat is heel lief van ze, maar volgens mij willen ze ons dik maken...
Want ze gaven bijna allemaal chocola... Ik heb met kerst echt heeeeel erg veel chocola gekregen. Sommige leden gaven ook fruit, en dat is lekker gezond :)
Die avond gingen we naar de McGee familie, en dat was ook heel gezellig. Ook heel druk, er waren zo'n 20 mensen daar. Die familie heeft de traditie om op kerstavond een wandeling te maken met de kinderen in de hoop dat ze moe worden en snel naar bed willen (werkt nooit) Wij zijn dus mee gaan wandelen, was heel gezellig :).

Kerstmis was ook een heeeele mooie dag... We gingen chillen bij de Dore familie. Zij zijn super chill. Daar had ik de kans om fijn te skypen met mijn lieve familie. Die tijd ging zoooooooo ontzettend snel voorbij, echt heel gek. Ongelofeloos... Het was heel fijn om iedereen weer te zien, vooral Geert, want die heb ik al zo'n twee en een half jaar niet gezien. Verder hebben we bij die familie gechillt, wii spellekes gespeeld, een jongen zijn haar gekruld waardoor hij eruitzag als een Romeinse keizer (foto's komen volgende week... usb kabeltje niet bij me... sorryyyyyy) Het was heel gezellig.

Eens zien, boxing day (Engelse 2e kerstdag) was ik ziek... en de 2 dagen daarna ook... Dus toen heb ik een beetje in de flat gehangen..

Pas zondag gebeurde er weer dingen. Op zondag voelde ik me weer beter, dus ik kon fijn naar de kerk gaan :) Maar Samantha was er niet! :O Dus ik was een beetje verdrietig :'( Die avond besloten we haar te bezoeken, en blijkbaar was ze een beetje ziek, dus dat snapten we wel. Het was ook heel gezellig daar. Samantha vroeg ons of wij haar de basislessen opnieuw aan haar konden onderwijzen omdat ze zolang al niet meer naar de kerk is geweest. En ik was heel erg blij dat ze dit vroeg, want dit geeft ons te kans om die lessen ook aan Andy en Fox te geven en misschien willen ze dan lid worden :) Dus dat is heel erg mooi :)

Sorry dat dit blogbericht wee niet zo lang is, maar ik was grotendeels ziek deze week, en ik denk niet dat jullie daar de details van willen weten :P
DOEI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten