dinsdag 10 december 2013

Hallo

Sorry dat blog zo laat is (1 dag) Gisteren kon ik niet schrijven, want ik was in Ronchorn... Als iemand weet waar dat ligt is dat heel knap... Want volgens mij heb ik het zelfs verkeerd gespeld.

Maar goed, wat is er deze week allemaal gebeurd? UHM Ik heb een slecht geheugen...
Maar ik had een zone-meeting :) Was wel gezellig... Lekker gedetailleerd verhaal xD

Ik heb de leden wat beter leren kennen :) De leden hier in Birkenhead zijn heel chill :) Ik mag ze heel erg graag. Ik heb wat inactieve leden bezocht. Een familie met een Amerikaanse vrouw. Zij zijn heel aardig :) Hun zoon heet Fox en hij speelt rugby. Dat is echt een awesome naam. Hopelijk komen ze terug naar de kerk.

Goed, verder hebben we 3 nieuwe onderzoekers gevonden. Eentje heet Jade... En zij weet niks over God en zo, want zo is ze niet opgevoed... Dat is op zich wel fijn, want dan kun je vanaf het begin beginnen. We hadden het over gebed. En we hadden met haar gebeden. Ze zei dat het heel goed voelde :) Want ik kan me voorstellen dat het best awkward zou zijn als twee mensen aan je deur komen en vragen of je met ze wilt bidden.

De andere nieuwe heet Lauren. Zij heeft een klein dochtertje en een man die in het leger zit. Zij was heel vriendelijk tegen ons en wil graag in het Boek van Mormon lezen :)

We hadden er nog eentje gevonden die Synthia heet. Zij is een alleenstaande moeder van 3 kinderen en werkt nachtdiensten om haar familie te ondersteunen. Ze heeft het dus niet makkelijk. In het begin
was ze niet echt open tegen ons, maar naarmate het gesprek vorderde werd ze steeds meer geïnteresseerd :) We zien haar deze vrijdag weer.

We moesten als zendelingen gaan zingen voor de wijk deze afgelopen zondag... Dat ging op zich niet slecht :) Ik zong bas... Bas zingen is leuk :) Ik hou van meerstemmigheid. Dus het klonk best wel goed :)

Gisteren gingen we met een aantal zendelingen sporten in Ronchorn, vandaar dat ik een dag later mijn blog schrijf. Dat was heel gezellig :) En vandaag zit ik hier te bloggeneren :) 
Deze week niet zo veel bijzonders gebeurd, maar volgende week zal ik vertellen over al mijn spannende avonturen :)

Love you, byeeeee

1 opmerking:

  1. Ronchorn schijnt tegenwoordig geschreven te worden als Runcorn, als het tenminste meer landinwaarets, meer naar het Zuid-Oosten langs de Mercey ligt ..... Zoals jij het schrijft is dan de oude vorm die in genealogieën nog wel veel voorkomt !

    BeantwoordenVerwijderen