maandag 23 december 2013


Hallo blogmensen :D
Ik wil beginnen met iedereen die mij een pakketje en/of kaart of brief heeft gestuurd voor kerst/mijn verjaardag hartelijk te bedanken! :D Ik stel het erg op prijs. Ik hou van jullie allemaal :')

Goed, ehm deze week.... IK WAS JARIG!!! :D Ik ben nu officieel geen tiener meer, want ik ben 20 jaar oud!
Ik voel me oud nu... :\ Ik heb mijn verjaardag fijn gevierd :)

Deze week had ik een exchange met Elder Yates, onze District Leader. Ik mag hem heel graag :)
We hebben samen hard gewerkt tijdens de exchange, goede gesprekken gehad over van alles. Ook best veel over het Evangelie en onze getuigenissen... En het is fijn om daarover te praten.

We hebben tijdens die exchange een nieuwe onderzoeker gevonden :) Zijn naam is Dave, en hij heeft een mooie snor. :) Nja, het is zo'n dun snorretje van donshaartjes... heel schattig xD (bij mij groeit en niet veel beter) Maar goed, genoeg over zijn snor. Hij was best wel geïnteresseerd :) En we gaven hem een Boek van Mormon en we zien hem vandaag :)

Verder hadden we een afspraak met ene Pete. FLAKE meh... mja... we zagen in zijn voortuin dat er een plant omgevallen was, dus we besloten maar aardig voor Pete te zijn en zijn plant recht te zetten... Toen Elder Yates bukte om te plant op te pakken...ZIIIPPP!! Gigantische scheur in zijn broek. En ik lag helemaal in een scheur.. (slechte woordgrap...) Gelukkig kon Elder Yates er ook om lachen.... Dat was mooi :)

Verder die dag klopten we op een deur... En een vrouwke van 93 jaar oud deed de deur open.Ze was niet zo heel geïnteresseerd in ons geloof.. maar ze was wel gelovig, dus besloten we haar gelukkig te maken met een gratis 'Joy to the World' Dvd. En toen ze dat aannam had ze tranen van vreugde, omdat wij om haar gaven en haar een  dvd gaven... Dat was heel mooi :) Wel een beetje vreemd, maar heel mooi :)

Verder hadden we een gezellige avond in de kerk op zaterdagavond. We speelden levend 'Trivial Persuit'. Dus je was zelf een pionneke. Was best gezellig... Ik was heel slecht met de vragen die gesteld werden... Weet ik veel  wie de eerste ministers in Engeland waren...

Verder is er niet zoveel bijzonders gebeurd... Maar ik ben heel blij nu :) Want het is bijna kerstmis!
Dus ik ga, doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten