maandag 27 januari 2014

Hallo lieve mensen :),

Het was weer een week. En deze week kan ik me niet zo heel goed herinneren...
Eens zien... We hadden een exchange. Ik zat in Ellesmere port met Elder Hatch. Dat was erg interessant. Hij is een grappige kerel. We hebben samen op heel veel deuren geklopt.
Mijn companion (Elder Norman) vertelde me trouwens over een hele grappige droom die hij had.
We gingen naar een soort zone-meeting in die droom. We zouden een lift krijgen van Elder Rasmussen en Elder Hatch. Normaal gesproken zou Elder Rasmussen rijden, maar hij had ruzie of zo met Elder Hatch. Dus zei hij van: nou rij jij maar... Dus we zaten in de auto en Elder Hatch was aan het rijden. Om de een of andere reden waren we hem heel erg aan het pesten. De weg veranderde in een soort 'Hot Wheels' weg... En er kwam een heel diep dal aan en gelijk daarna een steile heuvel met daarna een scherpe bocht naar rechts. Dus wij schreeuwden tegen Elder Hatch dat hij flink gas moest geven toen we naar beneden gingen, en toen we weer omhoog kwamen zeiden we dat hij het gas los moest laten zodat we niet uit de bocht zouden vliegen. Maar Elder Hatch was ons zat en wilde ons dood hebben, dus stapte hij flink op het gas en we vlogen uit de bocht en op de oceaan af. Ik schreeuwde, Elder Rasmussen schreeuwde, Elder Hatch schreeuwde en Elder Norman lachte zich kapot. Toen vielen we te pletter en werd Elder Norman wakker.
Dat was echt een grappige droom.
Maar goed... Verder hebben we nog wat aardige leden bezocht. We hebben de Moyo's bezocht. Zij zijn heel aardig. De vader is alleen minder actief in de kerk. En elke keer als we daar zijn heeft hij het over waarom Engeland beter is dan Amerika. Hij is echt heel grappig.

Donderdag hadden we Coördination meeting met Br Worthington. Dat is altijd heel erg grappig :P Hij heeft het altijd over slechte momenten in de wijk, maar hij vertelt het heel leuk.

Vrijdag hadden we een eetafspraak bij de Ferrals. Ze gaven ons een curry maaltijd. OOOH mijn hemel... Dat was een goeien curry :O
Ze waren blijkbaar vergeten dat we een eetafspraak met ze hadden, dus ze hadden het snel in elkaar geflanst. Maar het was heeeeeeeerlijk :)

Zaterdag was stom... We zaten in de trein... Niks aan de hand of zo, we verveelden ons een beetje. Toen kwam de Transport Security naar me toe. Ze zeiden dat ik mijn voeten op de stoel tegenover me had en dat dat tegen de wet was. Ik zei van oh sorry, dat wist ik niet. Er waren wel bordjes overal waar dat stond, maar ik lees die nooit... :P
Mja, zij moesten dus echt AL mijn gegevens hebben. Het was bijna een hele arrestatie. Ik kreeg alleen geen boete... Maar zoveel gedoe omdat ik mijn voeten op een stoel had... meh.

Nou ja, leven gaat verder.
Gisteren was ik in de kerk :) Kerk is altijd leuk :)
De andere zendelingen zouden een onderzoeker meenemen, maar ze kwam niet :/
Die avond nog een aantal mensen bezocht.

Verder vrij weinig gebeurd deze week...
OH JA bijna vergeten :D
Woensdag hadden we een soort zone-training. En daar kwamen de assistenten van de president ook bij chillen. Een van die assistenten heet Elder Debenham. En ik zei dat ik een Nederlander ben... En hij zei dat zijn beste vriend op dit moment in Nederland op zending is. Hij zei dat zijn naam Elder Praag is. En ik zei dus tegen hem dat hij op dit moment in Eindhoven zit, want dat weet ik zomaar, want zo cool ben ik. Mja dat vond hij dus helemaal geweldig. :)

Dan nog iets... Ik kreeg een leuke brief van mijn vriendjes :D
Met allemaal foto's en zo. Het was een laat verjaardagscadeau, maar het feit dat het laat is zit ik niet zo mee :) Ik ben allang blij dat ik het heb. 
DANKJULLIEWEL VRIENDJES! :D
Ik heb een paar foto's, maar die zullen voor de meesten van jullie niet begrepen worden. En dat is niet erg... Want het is een inside joke van mij en mijn matties :P

Doei


Geen opmerkingen:

Een reactie posten