woensdag 26 februari 2014

Hallo,

Er is veel gebeurd deze week :) En dat is leuk.
Deze week waren er transfers :O
Dus ik en Elder N***** gingen een aantal leden bezoeken omdat hij wegging. En hij ging afscheid nemen. Dat was heel gezellig allemaal.
Mja, aan elke companionship komt een einde... En ik ga hem missen :'(
Tijdens de transfers moesten de zendelingen die niet overgeplaatst werden maar wel een companion hadden die overgeplaatst werd in Chester blijven en daar wat werk verrichten. Ik werd gepaard met Elder G******. Hij komt uit Tahiti. Hij is heel groot en breed, maar van binnen is hij een marshmallow. Hij spreekt niet zo goed Engels en ik vond het eerlijk gezegd heel grappig klinken. Mja, met hem verder niet zo veel interessants gedaan... We hebben een recent convert bezocht en McDonalds gegeten, yam... :)
Die hele dag was een beetje stressvol, want Elder N***** had een onderzoekersafspraak geplant terwijl we op helzelfde moment een tea-appointment (eetafspraak) hadden staan, en ik moest dat maar mooi gaan uitvogelen. Want ik moest het zo regelen dat we de eetafspraak hadden, daarna S******-L** bezoeken en fellowshipper regelen (Iemand die meekomt om de les te geven, want we mogen anders niet naar binnen, want zij is een alleenstaande vrouw...) EN nog een lift regelen... Maar dat is me allemaal gelukt :)
Mijn nieuwe companion is Elder P*******. Hij is een stud. :D We kunnen het erg goed met elkaar vinden. Hij heeft een broer die bijna precies hetzelfde is als ik... En zijn broer doet ook freerunnen enzo :O.
Cewl :)... Hij komt uit Tucson, Arizona (Uitgesproken als Twoson). We hebben samen hard gewerkt en we hebben S******-L** (onze onderzoekert met een doopdatum) al drie keer bezocht :O.
Het gaat erg goed met haar... Ze wordt gedoopt op 22 Maart. :D We hebben haar dochter ook onderwezen en zij wil ook gedoopt worden! :D Dus zij worden gedoopt op dezelfde dag... leuk he? :D

We hebben wat deurtjes geklopt... En we klopten op een deur en we zagen een aantal cactussen bij het raam staan, dus we maakten er een opmerking over, en voor we het wisten hadden we een heel gesprek over cactussen xD Erg leuk, ik weet niks over cactussen, alleen dat ze prikken, en dat je ze gebruikelijk in woestijnen vindt en dat je cactussap kan drinken en dat is lekker... Eigenlijk weet ik niet eens zo heel weinig over cactussen :P Mja... De cactus meneer was verder niet geïnteresseerd. Toen klopten we op een andere deur en we zagen daar binnen een laser pointer achtervolgd door een kat... Dat was heel grappig. Er deed een jonge dame open. Ze zei dat ze een ''Evangellical Christian'' Was... Daar had ik nog nooit van gehoord... Maar ze was heel chill. We hebben een afspraak gemaakt, want ze wil ons best wel terugzien en over geloof praten. Ze zei dat haar echtgenoot dat ook wel op prijs zou stellen, dus wij helemaal blij.. 2 potentiële onderzoekerts :).

Zondag was ook een leuke dag... Want Elder P******* heeft de wijk een beetje leren kennen (Voor mensen die geen mormonen zijn die dit lezen... Met een wijk bedoel ik de mensen binnen Birkenhead en omgeving die naar de Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der laatste dagen gaan).
Dus dat was wel chill. Elder P******* zei dat hij erg onder de indruk was van mijn pianogespeel, dat maakt mij altijd blij :) En hij is een hele goeie zingert, dat is ook wel cool.

Ej, maar ik doe em deruit... Doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten