dinsdag 24 juni 2014

Hallo iedereen, er is weer eens een week voorbijgegaan en ik heb weer eens dingetjes te vertellen :)

Goed... Het begin van deze week bestond vooral uit afscheid nemen van alle vriendjes en vriendinnetjes die ik heb ontmoet in Stafford want ik ben overgeplaatst naar Newtown. Dus ik heb afscheid genomen van de J******'s, C*******, de D**** en al mijn matties. En afgelopen woensdag was ik op transfermeeting. Ik zag veel van mijn vroegere companions... Sterker nog... Al mijn vroegere companions waren er. Elders H*****, O*****, N*****, P*******... Oh Elder T*** was er niet... Maar ik had net met hem gediend dus het was niet echt een vroegere companion, hij was nog steeds een soort van huidige companion. Ik mis hem nu al :( Hij was echt heel grappig. Ik mis de domme gesprekken die we hadden over random zooi... Soms zelfs over pokemon. :D

Maar goed... Ik zou met Elder P******* het liedje ''Tracting in the Rain'' gaan opnemen, want dat mochten we... Maar het was allemaal heel hectisch en stressen en zo... Want hij had de leiding over de bus die naar de Chorley Zone ging... Meh... We hadden het in alle stress nog steeds effe snel gedaan, maar het was allemaal te hectisch en onvoorbereid, dus het klonk niet zo geweldig... We moeten het een keer opnieuw doen wanneer er meer tijd is. Wel grappig... de bus was zonder hem vertrokken, en dat was mijn schuld xD
Geen zorgen, de bus kwam vrij direct terug voor hem :P

Elder N***** is nu naar huis... Ik heb hem stroopwafels gegeven en dat maakte zijn dag goed :D

Na transfer meeting hadden we een heeeeeeeele lange treinreis met heel veel wachttijd naar Newtown.
We moesten overstappen in Shrewsberry, dus de zendelingen die naar Shrewsberry gingen waren met ons in de trein voor een deel van de reis. Dat waren Elder W**** en Elder J****** (Elder W**** is onze district leader) En Sister K*********** en Sister P*******. Zij waren cool :)
Naderhand hadden we een hele late trein naar Newtown en kwamen we rond half 11 aan... Veel te laat.. Maar daar konden we niet zoveel aan doen :P

Ondertussen heb ik hier hard gewerkt met Elder F******* (ik heb vorige week al wat over hem verteld... denk ik...)
Newtown is een vrij klein dorp en er zijn heeeeeul veel heuvels, daar zijn mijn voetjes nog niet zo aan gewend... :/
Maar ik red me prima :)
Het is de afgelopen paar dagen ook echt verschrikkelijk heet geweest buiten. Maar wel heel erg mooi weer, en dat kan ik wel op prijs stellen. :)

De gemeente hier is heel erg klein... Zo'n 20 leden, waarschijnlijk minder.
1 Jonge familie. De S****'s. Zij zijn erg chill :)
Een aantal leden hier zijn wel een beetje vreemd, maar ja... iedereen is wel vreemd op zijn eigen manier.

Ik heb al een aantal onderzoekers ontmoet.
Er is een man genaamd D****. Ik kan het wel goed met hem vinden, maar ik weet niet hoe oprecht geïnteresseerd hij is... Volgens mij houdt hij meer van het gezelschap. Mja, ik ben maar 1 keer bij hem langs geweest. Maar blijkbaar zitten er altijd nog een paar andere mensen daar te chillen. Elk bezoek daar is meer een chillavond met middeljarige constructiewerkers. Wel grappig :P

De andere onderzoekers zijn de W*****'s. Zij zijn superaardig. Erg oprechte mensen. Sister W***** heeft al contact gehad met zendelingen voor 15 jaar. Haar enige twee problemen die ze heeft zijn dat ze in reïncarnatie gelooft en dat ze geen antwoord krijgt op haar gebeden. Mja, dat komt wel :) Want God houdt zich altijd aan zijn beloftes. Dat heb ik meer dan vaak genoeg gezien om daar zeker van te zijn.

Ohja... Afgelopen vrijdag was ik ziek :(
Ik had een curry gemaakt, en een klein stukje kip was ergens in het midden niet goed gaar... Dus ja, de volgende dag was ik daardoor de hele dag knockout.... Was niet zo chill :/
(Of misschien kwam het door de kookkunsten van Sister S****... Nee grapje :P)

Mja verder is het allemaal mooie ding hier...
Tot volgende week!
HOUDOEP

Geen opmerkingen:

Een reactie posten