dinsdag 3 juni 2014



Hallo blogmensen
Deze week ga ik het redelijk kort houden, want deze week vloog echt voorbij als een paard...
Maandag hadden we Family home evening bij Sister O'****. Zij kookt altijd goei voer voor ons :) En ik hou nu eenmaal veel van eten, dus ik was goei tevreden :)
Daarna hadden we een district meeting en daarna E-mailde ik... realiseer ik me nu... xD
Dus ja... ik ga wel verder met woensdag. Oh... Woensdag gebeurde er iets heel wonderbaarlijks :)
Dusss... We klopten op de deur van een PI (potential investigator). Haar naam was S**. Ze is een Jordy :P
Anyways... Zij was niet thuis en haar echtgenoot S**** deed de deur open. Dat vond ik eerlijk gezegd niet zo chill want hij is niet geïnteresseerd, Zijn vrouw was meer geïnteresseerd. Mja... Ik besloot, nu we toch al met hem aan het praten zijn kan ik het maar net zo goed proberen. Hij begon over dat hij in wetenschap gelooft en dat dat geloof heel erg tegen spreekt, waar ik persoonlijk heel anders over denk, maar dat is nu even niet belangrijk. Ik ging er niet zo op in, want ik wist dat dat een nutteloze discussie zou worden. Want ik kan met al mijn argumenten komen en dan doet hij hetzelfde, maar ik kan hem niet overtuigen... Ikzelf kan niemand overtuigen, alleen de Geest kan dat doen. Dus daar ging ik voor. Ik en Elder T*** gaven ons getuigenis over God en over het Boek van Mormon en naarmate het gesprek vorderde begon de houding van S**** langzaam te veranderen. Ik kon duidelijk zien en voelen dat hij de Geest voelde. Uiteindelijk accepteerde hij een Boek van Mormon met de uitdaging het te lezen en erover te bidden. We zeiden voordat we weggingen een gebed met hem en dat leek erg goed te werken. Komende woensdag zien we hem weer. :)
Heuj, wonderen gebeuren :)
Anyways... Donderdag ging ik op exchange met Elder G******** in Telford. Dat was wel een leuke exchange. :) Elder G******** en ik hebben vele verhalen over ons leven en zo verteld. Verder zendingswerkwijs gebeurde er niet veel bijzonders :/ We waren op exchange van donderdag tot zaterdag.
Vrijdag hadden ze een sportavond in Telford. Dat was wel lachen... We speelden hockey :P
Normaal gesproken hou ik helemaal niet zo van hockey, maar deze keer was het best wel leuk :)
Zaterdag ben ik van flat verhuisd... ja ja Onze oude flat was niet zo geweldig (zie panorama foto voor oude flat)



Maar nu hebben we best wel een chille flat :) Het is heel dichtbij de oude... twee straten verderop :P
Voor lieve mensen die mij een brief willen sturen... dit is het nieuwe adres:
2 Meyrick Road
Stafford
STAFFS
ST17 4DG
England
Gisteren waren we in de kerk. Kerk is altijd leuk :) Daarna gingen we Elder G****** zijn verjaardag vieren! :D In C*******'s huis. Dat was heel leuk. Mijn companion is over 9 dagen jarig... Dus stuur hem verjaardagskaartjes :P
Dat was het alweer voor deze week doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten