maandag 22 september 2014

Hallo,

Ik kan me heel erg weinig herinneren van deze week :/
Sorry

Ik zal wel wat proberen te vertellen, maar ik kan het niet dag voor dag doen, dus het zal waarschijnlijk niet in chronologische volgorde zijn.

Duss... We hebben een onderzoekert genaamd J****. Hij is 17 jaar oud, en hij is cool :)
We hebben hem nu 3 lessen onderwezen en hij wil gedoopt worden :D We hebben de datum gezet voor 18 Oktober. Ik liet hem ook wat salto's zien :P

Mijn companion vindt mijn salto's helemaal geweldig :P Echt grappig.
Eens zien...

We kwamen wat interessante mensen tegen... We praatten met twee kerels, eentje was ongeveer mijn leeftijd, de andere was ergens in de 40 jaar oud. Ze riepen ons vanaf hun huis uit het raam. En zeiden dat we binnen moesten komen. Hun namen zijn D**** en R***. We hadden niet zo veel tijd, want we gingen naar een eetafspraak. Na de eetafspraak gingen we daar terug. D**** (de oudere man) Was keidronken. Maar R*** niet, dus dat was mooi. Ze hadden geen shirt aan. Sorry, dat moest ik even kwijt :P
Anyways.. Ja, het was geen goede les. D**** zat constant tegen ons aan te vloeken en heel veel lawaai te maken. (Deed me een beetje denken aan Bartje van thuis). R*** had het over waarom er zoveel oorlogen zijn en waarom God er niks aan doet. Ik legde het uit, maar hij bleef er maar over doorgaan. Hij was er erg vurig over. Waarschijnlijk omdat zijn vriendin in het leger zit.

Mja, hopelijk is het wat kalmer de volgende keer wanneer we terugkomen.
Anyways... Oh nee, mijn E-mail tijd is om neeeeeeeeeeeee
:(
Tot volgende week!

Oh, nog iets cools... Ik heb vandaag Mount Snowdon beklommen :D
Dat was awesome :)
We deden het met de hele District (Dus 8 Elders) Een van hen is een Zweedse freerunner :D
Dus wij deden wat parkour en salto's enzo :D

Snowdon vanaf Llyn Llydaw (2004)


Doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten