woensdag 24 december 2014



Hallo allemaal.
Deze week was ik jarig!!! :D
Dankjulliewel voor alle verjaardagskaarten en mails en zo! :D
Jullie zijn allemaal heel lief :)
Goed, wat heb ik deze week allemaal meegemaakt..?
EEHM
Maandag...
Voor P-day gingen we met alle vier de Elders in Warrington uit shoppen (als echte mannen :)...) We gingen naar een plek genaamd 'Cheshire Oaks'. Heel bekende outlet store hier. Ik kocht daar een erg trendy Superdry jas.
Die avond is er volgens mij niet zo veel bijzonders gebeurd...




Dinsdag
Ohja... We gingen met een lid in zijn auto allemaal mensen bezoeken, noujaa... dat probeerden we. Ik had een grote lijst met PI's (Potential Investigators). Maar die bleken allemaal niet zo heel erg potentieel te zijn... :/
We hadden wel een jongeman bezocht die aan freerunnen deed, en hij vond het wel heel cool dat ik dat ook deed, maar hij was verder niet zo heel erg geïnteresseerd in het evangelie... Jammer :(
Die avond hadden we boek van mormon klas. Een inactief lid kwam daar naartoe.. Dus da was wel goei :)

Woensdag
Oh, woensdag gingen we met de halve zending naar de tempel (de andere helft ging op dinsdag) Dus daar waren z'n 100 zendelingen :)
Dat was wel leuk, en erg opbouwend... Ben al een lange tijd niet meer naar de tempel geweest. Dus dat was wel mooi :)
Donderdag
Die dag was lichtelijk teleurstellend. We hadden de dag helemaal volgepland, maar toen werd elke afspraak afgezegd... meh..
Dus gingen we maar deurtjes kloppen...
We vonden toen wel een nieuwe onderzoekstert :D
Ik ga namen nu trouwens de eerste letter doen en dan puntjes, want ik vergeet altijd codenamen... Dus haar naam is L... en ze komt uit Letland en ze heeft een pasgeboren baby. Ze zei dat ze het graag over geloof en zo heeft en we zien haar vanavond.
Vrijdag was het mijn verjaardag! :D
LEEEUUUK :D
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel mee gedaan.
We bezochten een kerel genaamd P...
Hij is heel goed in elektronische muziek maken, best professioneel :)
Dat is echt kei awesome, want ik maak ook muziek :D
Hij gaf mij keiveel tips om mijn muziek goed te maken en die tips waren allemaal heel erg nuttig :D
Ook is het goed om in de muziekwereld contacten te hebben, en hij wil graag contact houden na mijn zending :)
Die avond was er een ''Ward Christmas Party''
Dat was wel leuk :) Ik zag het een klein beetje als mijn verjaardagsfeestje :P Ik kreeg een verjaardagscadeautje van iemand, en er werd voor me gezongen ^^

Zaterdag
Gisteren was geweldig, maar het begin van de dag was waardeloos.
We hadden hele goede plannen gemaakt. De Eend familie had een referral voor ons. Het was hun nicht. Haar naam begint met een Z, dus ik noem haar Zeend :D (Ook al heeft ze niet dezelfde achternaam)
We hadden twee keer eerder al een afspraak, maar die gingen niet door, wegens omstandigheden...
Mja, deze keer hadden ze voor de derde keer op rij afgezegd... Dus dat was erg jammer :(
Toen gingen we langs alle PI's die ik daar kende, maar die waren allemaal niet thuis, of hadden het te druk...
Dus wij balen... Ik had toen geen zin meer om zendingswerk te doen, maar desalniettemin gingen we op deurtjes kloppen. Dat deden we voor een vrij lange tijd, maar zonder succes.
Maar Hemelse Vader laat al die dingen niet voor niks gebeuren. Want wij moesten daar zijn op dat moment, want op geven moment deed een mevrouw de deur open en ze liet ons binnen zonder eerst een woord te zeggen!!
Ze vertelde ons dat afgelopen maandag haar huis was afgebrand. Het was in het nieuws. Ze was net in het nieuwe huis in gaan wonen en alle meubelen en voorwerpen waren gedoneerd door mensen die in de buurt wonen. Door wat er gebeurd was had ze een hele nieuwe blik op het leven, en nu wil ze meer weten over het evangelie :)
We hebben haar het plan van zaligheid onderwezen :)
We zien haar volgende week zaterdag weer :)
Tijdens die les kregen we een sms binnen, na de les las ik em, en de eend familie zei dat we Zeend toch nog konden onderwijzen :D
Dus toen gingen we daarnaartoe.
Jammergenoeg moesten we wel een beetje haasten, maar had was desalniettemin een goede les :)
Na de les sms'te N..... Eend dat ze aan Zeend vroeg of ze gedoopt wilde worden, en ze zei JA, want ze wil dingen in haar leven gaan veranderen :D
Dat was dus een hele goede dag :)
Die avond gingen we met de andere zendelingen Chrismas caroling doen :D
Dat was heel leuk. Mensen reageerden een stuk positiever dan ik had verwacht.
Maar ze wilden ons allemaal geld geven, want ze dachten dat wij het voor een goed doel deden :P Maar wij namen het geld niet aan.
Het klonk trouwens best goed :)
Ik had de baspartij van een aantal kerstlofzangen geoefend en dus klonk het niet zo saai, met alleen maar de melodie.
Goed, zondag hadden we kerkdienst :)
Da was wel goei, daarna wat PI's langsgegaan, maar niemand thuis...
En toen die avond weer was Christmas caroling gedaan :D
Leuk allemaal.
In ieder geval, ik hou van jullie allemaal!!
HOUDOE!! VROLIJK KERSTFEEST :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten