maandag 22 december 2014

Hallo Iedereen
Ik heb vandaag niet zoveel tijd om blog te schrijven, dus ik hou het kort.
Ik heb deze week op erg veel deuren geklopt.
Om nieuwe onderzoekers te vinden gebruiken we nieuwe paas-along kaartjes.
Het heeft een foto met Maria en Baby Jezus erop en eronder staat: 'He is the gift'.
Op de achterkant staat er een link voor een website;
http://www.mormon.org/christmas
En daar is een kerstmis video van 2 minuten over de ware betekenis van kerstmis. Pittig cewl :)
Dus die kaartjes hebben wij meer dan 50 van uitgegeven :)
Mja... Eens zien wat ik allemaal heb meegemaakt.
Ik heb veel deurtjes geklopt. Allemaal dicht bij het kerkgebouw, want dat is makkelijk voor als je mensen tegen komt die geïnteresseerd zijn, want dan is er een kerkgebouw om de hoek en is transport dus geen probleem :)
We hebben in de straat van de kerk 2 nieuwe onderzoekers gevonden.
Een van hen is een jongeman en hij is zo'n 16-18 jaar oud en hij ziet er een beetje uit als een stoner :P
Maar hij was best geïnteresseerd. Zijn ouders zijn allebei katholiek en gaan elke week naar de katholieke kerk, dus hopelijk hebben ze geen bezwaar tegen ons.
De andere onderzoeker is een meisje met een jongensnaam :P
Ik kan me niet zo heel goed herinneren hoe dat gesprek ging, maar we onderwezen haar het plan van zaligheid, en dat ging erg goed :)
Ik heb een nieuwe tekening gemaakt, want ik ben mijn oude kwijtgeraakt. De nieuwe vind ik nog net wel iets mooier :P
We hadden afgelopen Zaterdag een wijkactiviteit. We gingen mensen bedienen alsof het een restaurant was. Dat was wel leuk :)
Maar ook vrij stressvol. Allemaal ontevreden mensen bedienen.
Mja, ik was geen ober, dus ik had het vrij makkelijk.
Het eten was heerlijk :D
Ik kan eigenlijk geen hele interessante dingen bedenken die er zijn gebeurd... :/
Mja... jammer dan, volgende week zal ik alles vertellen over hoe mijn verjaardag was :D
DOEI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten