maandag 12 augustus 2013

Ik heb echt bijna geen tijd voor mijn blog :(. Want de computers hier
hangen constant vast en ik heb wel 15 minuten niks kunnen doen, omdat
die dingen de hele tijd vastlopen. maar ja, zo gaat het leven van een
zendeling. alles is skeer. Goed weer geen foto's want ik heb het
verkeerde kabeltje meegenomen... Ik ben echt een kwal. Maar goed...
Deze week was er 'The British Pageant'. Het was een grote musical over
hoe de kerk in Engeland gevestigd werd. Het was echt heel goed gedaan,
ik vond het echt prachtig. Na die pageant waren er wel 200 nieuwe
onderzoekers voor de kerk. :D
Ik ben er 3 keer naartoe geweest, want ze deden het elke dag (behalve
zondag) voor 2 weken. De laatste avond stond ik heel kort zelfs op het
podium, want er moesten een aantal zendelingen op het podium komen.

Donderdag zag ik Elder Holland :D
Nee, tijd is al om... pokke computer :(
volgende week beter doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten