dinsdag 27 augustus 2013

HOI

Ik heb goed nieuws, en ik heb slecht nieuws... Het goede nieuws is...
Ik ben jullie niet vergeten :D Het was gisteren Bank Holiday, dus de
bibliotheken waren dicht meh.. Maar nu heb ik dus effe tijd om dit te
schrijven.
Goede nieuws #2 is dat ik deze week best veel in mijn dagboek geschreven heb.
Slechte nieuws... Ik heb mijn dagboek niet bij me...
Slechte nieuws #2: Ik heb mijn camera ook niet bij me... Ik ben al
anderhalve maand op zending, en ik heb nog steeds niet mijn eerste
foto's laten zien... oeps.
Wil je mijn smoes weten?
Mooi, ik ook niet...

Goed.. Ik heb wel mijn planner bij, dus kan ik terugkijken wat ik deze
week gedaan heb.
Oh ja, deze week was een beetje teleurstellend, want.. Bijna elke
afspraak werd afgezegd.

Maar goed.. Maandag na het mailen ehm... keiveel voer gekocht. Echt
meer dan 150£ met z'n 4en aan voer. Het is nu op... Meh.. We hebben
nog wel goeie vlezen over en heel veel ontbijtgranen, maar geen melk.
We hadden een eetafspraak voor die dag, maar die ging niet door.

Dinsdag gingen de eerste twee afspraken niet door. Maar die mensen
waren best wel fruitcakes, dus dat is niet erg...
Met fruitcakes bedoel ik mensen die niet echt goed bij hun hoofd
zijn... Ik dacht dat ik dat in mijn blog van vorige week had
uitgelegd, maar blijkbaar niet oeps.
Goed, toen zagen we James... Ik heb geen idee of ik al over hem verteld
heb of niet. Hij werd gevonden door mijn companion en zijn vorige
companion en hebben hem 1 keer gezien voordat ik in Blackpool kwam.
Maar hij is super actief in de kerk nu en vindt alles helemaal
geweldig, grappige kerel. Hij was blijkbaar al gedoopt toen hij 9 was,
dus dat hoeft niet meer te gebeuren. Zijn enige probleem is dat hij
rookt, maar hij werkt eraan... Dus ik heb er vertrouwen in dat het hem
lukt. Hij had eten voor ons gemaakt, en het was pittig veel, maar ik
kreeg het op :).

Woensdag...Church history tour. :O... Het was op zich best boeiend,
maar ze deden het in plaats van de halfjaarlijkse sportdag die ze
altijd hebben in de zending. Dus ja, dat had ik liever gehad dan
musea's en zo bezoeken, maar het was wel een gezellige dag.

Donderdag... ehm... mijn planner is hartstikke rommelig hier, want we
hadden allemaal plannen... maar die werden allemaal omgegooid en we
deden andere dingen... dus ik weet niet zo goed meer wat we deden die
dag.
We hadden wel een lange discussie met de man van een mevrouw die lid
is van onze kerk. Ging echt overal en nergens over. Hij wilde echt elk
afzonderlijk verhaal en principe van de bijbel bespreken, dus we zaten
daar best een tijdje. Maar ik heb nu geen tijd om dat in detail uit te
leggen.

Vrijdag had ik een drukke dag. We hadden een exchange... Ik ging op
pad met Elder Hamblin, hij zit in onze flat.
We zijn echt 3 keer op en neer met de tram gegaan, omdat ik slecht ben
met landkaarten om bij een afspraak te komen.. Maar het was een hele
goede les die we daar hadden. We lieten een lid lesgeven aan ons om
haar te leren het evangelie uit te leggen aan niet-leden. Voor haar is
dat best moeilijk, want ze wil graag dat haar kinderen geïnteresseerd
raken in het evangelie, maar haar zoon geeft alleen maar iets om zijn
x-box... En haar 2 dochters zijn lesbisch, en geven ook niet zo veel
om religie.

Zaterdag heb ik bijna de hele dag mensen helpen verhuizen en verven en
dienstbetoon en zo... Ik ben erachter gekomen dat ik best slecht ben in
verven, ik wist niet eens dat je daar slecht in kon zijn, maar ik ben
er pittig slecht in xD.

Zondag zou Partick naar de kerk komen. Patrick is onze meest solid
onderzoeker. We hadden er alle vertrouwen in :D. MAAR.... Hij kwam
niet :'(. WAAROM PATRICK? WAAROM?... meh
Hij stuurde ons later een sms dat hij niet kwam omdat hij voetbal
speelde met zijn vrienden :/
Ik dacht dat hij het evangelie wat serieuzer nam dan dat... Maar ja,
hij heeft er wel spijt van... We houden nog steeds van hem :)

Maandag P-DAY :D. Voetbal gespeeld enzo, kei gezellig veel lessen
gegeven die dag... was een heerlijke dag, goeie p-day... Tijd om te
mailen is om :(
Ik ga, tot volgende week

Geen opmerkingen:

Een reactie posten