donderdag 28 november 2013

Een hele goedemorgen/middag/avond mijn geliefde bloglezers.

Jajaaaa... Deze afgelopen gisteren (dat is een hele mooie zin) ben ik overgeplaatst. Ik zit nu in Moreton. Dat ligt vlak onder Liverpool. Vanaf het raam van ons appartement kun je 's nachts de skyline van Liverpool zien. Heeel mooi :)

Mijn nieuwe companion heet Elder Norman. Hij is heel chill. Hij is geboren in South Carolina en is later verhuisd naar Idaho. Hij is geadopteerd en heeft 10 broers en zussen. Dat is pittig veel.

We whitewashen trouwens. Whitewash wil zeggen dat de vorige zendelingen allebei overgeplaatst werden en dat er twee nieuwe voor in de plaats komen. Dus dat wordt interessant. Gelukkig zijn er 2 andere zendelingen hier die ons een beetje kunnen helpen de weg te vinden, maar ze wonen niet in dezelfde flat.

De flat is heel mooi en groot en chill trouwens. :) Wel twee nadelen: 1. Het is koud :(       2. De douche is slap....
Waterstroom is niet echt krachtig... Maar als dat de enige twee nadelen zijn, is het echt een hele goeie flat :D

Goed... wat er deze week gebeurd is... Ik heb grotendeels afscheid genomen van mensen en foto's gemaakt die ik maandag ga uploaden hier :) Ik heb trouwens ook een nieuwe onderzoeker gevonden. Zijn naam is James en hij is echt super chill :D Hij is een Boeddhist en gaat met mensen om met heel veel respect. Hij is ook echt een ontzettend goeie verhalenverteller :D Hij vertelt allemaal verhalen over gekke dingen die hij heeft gedaan in zijn jeugd... Hij is echt heel grappig. Hij komt trouwens uit Liverpool en heeft dus een ontzettend sterk accent. Ik dacht dat ik het accent heel lelijk zou vinden, maar het is op zich eigenlijk best wel chill.

Goed, ik zal meer interessants te melden hebben in mijn volgende mail, want ik heb mezelf en een andere zendeling beloofd dat ik in mijn dagboek zou gaan schrijven... Ik ben benieuwd hoe goed ik dat ga volhouden. Ik heb het gisteren al niet gedaan xD

houdoe, mijn volgende blog is trouwens weer gewoon op maandag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten